Nu är det snart dags!!

Idag är det en månad kvar tills touren drar igång med den första tävlingen på Arboga Gk den 10/5.

I dagsläget är det 8 personer som har visat sitt intresse för att vara att vara med:
Magnus Norgren
Christer Skoog
Lennie Eriksson
Jörgen Ekstedt
Kenneth Sundberg
Jan Oleson
Daniel Ekström
Anders Winther

Eftersom vi i dagsläget få plats i två bollar så kommer jag att prata med golfklubben och be Anette att reservera två bollar runt 8:30 tiden på lördagen den 10/5.
Är det någon som vet att de inte kan vara med så hör gärna av er till mig via mail på norgren3@gmail.com men jag anmäler två bollar.

Det finns även grupp skapad på Facebook för just Vetulus Tour för dom som finns med där.

Kommer med mer info när jag har bokat tiderna!!!

Ha det gott!!
/Magnus

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.